Tja honey, kul att just du tittar in! 
Från mitt djupa inlägg om självkänsla känns det faktiskt ganska bra att lätta på trycket lite och skriva om mina absolut största cravings den här veckan. Jag menar huuur snygga? I'm completely in love whith them. Nu tror ni säkert att jag är helt efterbliven eftersom dessa godingar kom ut för flera månader sen, men då kan jag meddela att nej, jag har spanat in nikes ögongodis längre än vad ni tror. Mitt enda problem är att jag inte kan bestämma mig för vilken färg? Beslutsångest x1000..

Något som dock är nytt för mig är att jag har sett flera hemsidor som säljer nike free run till ett betydligt billigare pris än vad jag kan hitta i affärerna. Vet dock inte om de är fake eller äkta, varken skorna eller hemsidorna. 

Om ni har beställt får ni jättegärna skriva en kommentar och berätta hur de gick! Fick ni skorna? Såg de ut som på bilden? 

Annars vill jag bara önska er alla en fortsatt bra tisdag, och som alltid, 
You go girl! 

Pussar och kramar till er! 
Minna

1 kommentarer

sofia

22 Jan 2014 16:43

Ta de gröna :)

Svar: Men visst är de fina! Frågan är bara var de finns.. :)
fuckvalentinesday.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej