Jag heter Ebba och är 15 år. Jag bor i en villa cirka en kvart från Stockholm tillsammans med mina föräldrar och min lillasyster. Just nu går jag i nian på Adolf Fredriks Musikklasser och ska alltså snart välja gymnasium.
 
På min fritid tränar jag voltige (googla om du inte vet vad det är!) tre gånger i veckan, i föreningen Stockholm Voltige. Jag rider även en gång i veckan på ridskola. Dessutom älskar jag att fotografera och många av mina inlägg kommer att vara fulla med fotografier. Att läsa är något jag alltid har gillat och kurar gärna upp mig i min säng en regnig dag med en kopp te och en bok. Jag hatar dåliga böcker men läser oftast ut dem ändå.
 
Jag är en positiv, glad och sjävständig person som tror på mig själv. 
 
I den här bloggen ska jag och min kompis Minna försöka inspirera och peppa er så att ni vågar tro på er själva och drömma stort!
 
You go girl!
 
//Ebba
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej