Lite bilder från mitt rum! Jag älskar att ha fint och rent i mitt rum. Såklart så är mitt golv oftast fyllt av kläder och mitt skrivbord nästan alltid fyllt av papper och böcker, men det är så skönt när man har städat undan allt och har det sådär fint och fräscht. Igår blev jag så sugen på att få in lite ljus (alltså värmeljus) i mitt rum så jag kollade efter inspiration på Pinterest och tog sedan några gamla marmeladburkar, gjorde rent dem och stoppade ner ljus. Så nu har jag små lyktor i fönsterkarmen!
 
Jag vet att mitt rum är invaderat av snäckor och stenar, men jag gillar verkligen havet och min familj hade innan en segelbåt som vi var ute med varje sommar. Så snäckorna påminner dels om havet och dels hindrar de mig från att lägga ifrån mig en massa papper istället för att plocka undan dem. Jag får helt enkelt inte plats med alla gamla papper utan tvingas plocka undan. Superbra!
 
Snart ska jag iväg på träning men vi hörs senare ikväll eller imorgon!
 
You go girl!
 
//Ebba
 

Kommentera

Publiceras ej