Fredagskvällen gick från bio till mandarinätande i soffan.

Godkväll kompisar!
Har legat sjuk sen i fredags och kan känna att de räcker nu. Har alltid en teori att när man blir sjuk hinner man med allt dedär man önskar att man gjorde under sina friska dagar. Typ städa, mysig egentid och sova. Tyvärr blir de ju aldrig riktigt så eftersom man;

1- Har lika stor lust att städa och göra läxorna som att dö, bokstavligen.
2- Snorpappershögen har i princip bommat igen hela ditt rum så de är fysiskt omöjligt att komma ut och göra något vettigt.
3- Slemmet i halsen har övergått från hallonsås till nån slags fast honung.

Av dessa tre anledningar ligger jag mest och sover (läs försöker), innan jag ger upp och drar ett filmmaraton som resulterar i drygt 20 stycken filmsnuttar på max 15 min för att jag har så dåligt tålamod och orkar därmed inte ens låtsas tycka att filmen är bra. 

Känns ju sjukt (fattar ni? sjukt) opassande att skriva "you go girl" efter värsta deppinlägget hahah. Men faktiskt är de så att även om ni är sjuka, nere, glada eller har största deppdagen så är ni bra ändå. Därför tar jag mig friheten att skriva det ändå. Ni är faktiskt bäst. 

You go girl!


Minna
Allmänt, Minnas inlägg,

Kommentera

Publiceras ej